Tuesday, July 10, 2012

Kejohanan Kid Athletics 2012 Prasekolah Daerah Kuala Selangor

Pada 10 Julai 2012 bertempat di padang SK Bandar Baru Kuala Selangor, berlangsungnya Kejohanan Kid Athletics 2012 Prasekolah Daerah Kuala Selangor. Kejohanan ini disertai oleh 53 pasukan daripada prasekolah daerah Kuala Selangor. Acara-acara yang dipertandingkan ialah:

1. sprint hurdle
2. kids javelin throw
3. overhead backward throwing
4. sprint slalom
5. rotation throwing
6. formula 1

setiap acara yang dipertandingkan adalah bertujuan untuk menguji tahap kecergasan dan perkembangan psikomotor kanak-kanak prasekolah.

acara perbarisan turut diadakan dengan mempamerkan pelbagai konsep dan kreativiti prasekolah daerah Kuala Selangor sebelum majlis perasmian penutup yang disempurnakan oleh Datuk Hj jahaya Ibrahim, Penyelaras Parlimen Kuala Selangor.

Tahniah kepada semua pemenang, terima kasih kepada PPD Kuala Selangor, SK Bandar baru selaku tuan rumah, petugas-petugas dan pegawai yang terlibat, peserta-peserta, tetamu-tetamu seterusnya kepada semua yang terlibat secara langsung ataupun tidak langsung






1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru? Share catanan2 sekolah atau e-books?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas mendowload dn upload music, foto-foto, video dm files lain dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment